آیا شما دارای کارگاه یا مغازه خیاطی هستید و به دنبال رونق کسب و کار خود هستید؟

نرم افزار جامع خیاطی سامان کسب و کار خیاطی شما را رونق خواهد داد. تعامل با مشتریان شما را بهتر و هوشمند خواهد بود. آمار خرید و فروش کالاهای خود نظیر پارچه و دکمه و کمربند و پیراهن و … را به شکل شفاف و مستند در نرم افزار داشته باشید.

برنامه ریزی کسب و کار خود را هوشمندانه بر اساس آمار و اطلاعات نرم افزار انجام دهید. در ادامه به معرفی امکانات این نرم افزار خواهیم پرداخت:

  1. ثبت و ویرایش اطلاعات پایه
  2. ثبت اطلاعات مشتریان
  3. ثبت مدل و ژورنال دیجیتال
  4. ثبت و ویرایش محصولات و خدمات
  5. ثبت فاکتورهای فروش و امکان برگشت آنها
  6. ثبت فاکتور خرید و امکان برگشت آنها
  7. ثبت و ویرایش اطلاعات کاربران
  8. ثبت و ویرایش تولید کننده
  9. گزارشات سیستم
  10. سامانه مشتریان و پیامک
  11. تهیه نسخه پشتیبان
  12. تنظیمات نرم افزار

صفحه اصلی نرم افزار خیاطی سامان

ثبت و ویرایش اطلاعات پایه

در این قسمت اطلاعات مختلف تعاریف بانک، شعب بانک، تحصیلات، نوع گروه لباس، انواع اندازه ها، سایزها، نوع هزینه ها و … امکان ثبت و ویرایش دارد و در بقیه نرم افزار از این موارد استفاده می‌شود.

ثبت اطلاعات مشتریان

شما باید اطلاعات مشتریان خود را در فرم مربوطه ثبت و در بقیه قسمتهای نرم افزار از آن استفاده کنید، به ثبت اطلاعات باید بر روی منوی ثبت اطلاعات مشتری کلیک کرده و پس از باز شدن فرم، امکان ثبت اطلاعات مختلف فراهم می باشد. همچنین برای ثبت اطلاعات بیش تر برای مشتری از قبیل تاریخ تولد، کد ملی، شماره کارت و … می توانید با کلیک بر روی علامت فلش در سمت راست فیلد جنسیت اطلاعات بیشتر را مشاهده و ثبت کنید.

فرم ثبت اطلاعات مشتریان

فرم ثبت اطلاعات مشتریان

ثبت مدل و ژورنال دیجیتال

شما می توانید گروه لباس خود را انتخاب و مدل آن را تعریف کنید. همچنین می توانید از مدل خود عکس گرفته و از طریق بارگذاری تصویر، وارد نرم افزار کنید و از آن در هنگام ثبت فاکتور مشتری استفاده نمایید و هر بار مجبور به تایپ اطلاعات مدل لباس مشتری نباشید. همچنین به عنوان یک ژورنال دیجیتال نیز از آن بهره ببرید.

ثبت مدل لباس و ژورنال الکترونیک

ثبت مدل لباس و ژورنال الکترونیک

فرم ثبت اطلاعات محصولات و خدمات

یکی دیگر از بخش های مهم نرم افزار ثبت کالاها و خدماتی است که شما به مشتری ارائه می کنید که اطلاعات لازم آن در این فرم ثبت می گردد. اطلاعاتی نظیر نام، رنگ، سایز، جنس، قیمت، مدل، برند و …

فرم ثبت اطلاعات محصولات یا خدمات

ثبت فاکتورهای فروش و امکان برگشت آنها

مهم ترین و پرکاربردترین بخش نرم افزار ثبت اطلاعات مربوط به فاکتور فروش می باشد. شما می توانید در این بخش اندازه ها، سفارشات و بسیاری از امکانات دیگر را که قبلاً وارد نرم افزار کرده اید را از آن استفاده کنید. با ورود به صفحه فاکتور فروش با زدن دکمه جدید، فیلد شماره مشتری باز خواهد شد و با سرچ کردن نام و نام خانوادگی و یا شماره مشتری و همراه قادر خواهید بود مشتری مورد نظر خود را انتخاب کنید. با انتخاب مشتری شما می توانید در مرحله ی اول تاریخ ثبت (که به صورت پیش فرض تاریخ همان روز است)، تاریخ پرو اول و دوم را انتخاب کرده و در صورت داشتن آستری، لایی و جیبی تیک آن ها را بزنید و اقدام به ثبت اقلام یا خدمات نمایید. اگر خدماتی مثل دوخت کت یا شلوار و … را انتخاب کنید اگر فرد قبلاً اندازه در نرم افزار برای او ثبت شده باشد به شکل اتوماتیک پر می شود و شما می توانید آنها را اصلاح نمایید در غیر این صورت اندازه های فرد را ثبت می کنید. در این فرم امکان ثبت هزینه های دریافتی در قالب نقد، پز یا چک نیز فراهم است و وضعیت مانده حساب مشتری را نیز نمایش می‌دهد. همچنین بخشی برای تحویل سفارش مشتری دارد. امکان چاپ اندازه های مشتری و چاپ فاکتور مشتری نیز در قالب خلاصه یا A4 نیز فراهم شده است.

فاکتور فروش

چاپ اندازه های مشتری

ثبت فاکتورهای خرید و امکان برگشت آنها

در این فرم تمامی کالاهایی که قصد فروش آنها را دارید از قبیل پارچه، پیراهن، کمربند و … با تخفیفی که از تامین کننده خریده اید را ثبت نمایید. همچنین امکان ثبت شماره قرارداد یا ثبت توضیحات نیز در فاکتور وجود دارد. در صورت برگشت محصولات امکان برگشت فاکتور نیز امکان پذیر می باشد.

فاکتور خرید

ورود و ویرایش اطلاعات کاربران

در این بخش، شما قادر خواهید بود برای هر نفر که قرار است با نرم افزار کار کند، اطلاعات مربوط به آن از جمله نام کاربری و رمز عبور مخصوص به هر نفر را وارد و میزان دسترسی آن ها به امکانات نرم افزار را با زدن تیک هر امکان، مشخص کنید. همچنین با انتخاب کردن بازه زمانی، مدت زمان دسترسی شخص به نرم افزار را می توانید محدود کنید.

گزارشات سیستم

شما در این بخش می توانید گزارشات متنوع و کاربردی بسیار زیادی را استخراج کنید. این بخش شامل موارد زیر می باشد که به توضیح هر کدام خواهیم پرداخت.

گزارشات مالی و فاکتور

گزارش مشتری بدهکار: مشاهده مانده حساب مشتری های بدهکار خود بر اساس بیش ترین مانده

گزارش وضعیت مالی مشتری: مشاهده وضعیت کلی مالی تمامی مشتریان بر اساس بیش ترین جمع قابل پرداخت

گزارش لیست پرداختی مشتری در فاکتور: مشاهده پرداختی های مشتریان در فاکتورها بر اساس جدیدترین فاکتور

گزارش ریز فروش مشتری: مشاهده ریز فروش بر اساس ثبت جدیدترین فاکتور

گزارش ریز خرید مشتری: مشاهده ریز خرید بر اساس ثبت جدیدترین فاکتور

گزارشات آماری

بیش ترین فروش محصولات خدمات: مشاهده آمار کلی فروش بر اساس بیش ترین فروش

بیش ترین خرید محصولات خدمات: مشاهده آمار کلی خرید بر اساس بیش ترین خرید

بیش ترین خرید فروش و برگشتیها بر اساس مشتری: مشاهده آمار کلی خرید و فروش مشتریان با انتخاب مشتری

لیست کارها در تاریخ پرو

لیست کارهای پرو اول: مشاهده کارهای آماده شده برای پرو اول در تاریخ انتخاب شده

لیست کارهای پرو دوم: مشاهده کارهای آماده شده برای پرو دوم در تاریخ انتخاب شده

سامانه مشتریان و پیامک

شما می توانید با خرید سامانه پیامکی برای مشتری و یا مشتریان خود پیام های مورد نظرتان را از این طریق ارسال کنید. همچنین با زدن تیک خروجی اکسل و انتخاب گروه مشتری، خروجی اطلاعات آن ها را در اکسل داشته باشید.

ایجاد فایل پشتیبان

در این قسمت شما می توانید برای اطمینان بیشتر و جلوگیری از بین رفتن اطلاعات، از اطلاعات نرم افزار خود Backup بگیرید که اطلاعات شما در صورت بروز مشکل قابل برگشت باشد. بدین منظور ابتدا محل ذخیره ی فایل پشتیبان را در کامپیوتر خود انتخاب کرده و سپس بر روی ایجاد فایل پشتیبان کلیک کنید.

تنظیمات نرم افزار

با ورود به بخش تنظیمات نرم افزار، اطلاعات مغازه یا کارگاه تولیدی خود از جمله نام، نام مدیر، تلفن، موبایل و موارد دیگر را می توانید در نرم افزار ذخیره کنید. مواردی که در این قسمت تعریف می‌کنید در سرتیتر و پاتیتر چاپ فاکتورها و تنظیمات ارسال پیامک به شکل خودکار استفاده می شود.

برای سفارش این محصول با ما تماس بگیرید.

09305936340